Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

MOBILITY CONFΕRENCE



  Θυμάστε ή έχετε εικόνα για τα τηλέφωνα με την ρόδα μπροστά, που πληκτρολογούσαν ένα-ένα τον αριθμό περιμένοντας να κάνει μια περιστροφή και να ξαναγυρίσει πίσω; Σήμερα, έχουμε φτάσει στο επίπεδο των smartphones, που με μία εντολή κάνουμε κλήση. Ποιος να το φανταζόταν ότι αυτό το εργαλείο θα το χρησιμοποιούσαν σήμερα οι εταιρίες ως μέσο εξωστρέφειας και πρωτοπορίας;

  Όπως καταλάβετε, αυτό το συνέδριο είχε μελέτες περιπτώσεων από εταιρίες που έδωσαν έμφαση και αξιοποίησαν τα κινητά τηλέφωνα. Οι λέξεις πρωτοπορία και πρωτοτυπία είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο.




  Έχουν δημιουργηθεί εφαρμογές για τα smartphones από εταιρίες, με σκοπό να διευκολύνουν τους πελάτες τους. Κάποιες εταιρίες ‘’εκμεταλλεύτηκαν’’   αυτή την τάση της εποχής και πρωτοπόρησαν. Είδαμε εφαρμογές από e-banking μέχρι και δημιουργία ενός digital κόσμου. Τι εννοώ digital κόσμος; Πάμε σε ένα σουπερμάρκετ  και με μία εφαρμογή στο κινητό μας μπορούμε να μαζεύουμε πόντους για μια δωροεπιταγή.  Απλά καθημερινά πράγματα που παίρνουν άλλη διάσταση. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι είναι καλό ή κακό. Απλά αυτή είναι η τάση κι ως φυσική ροή αναγκαζόμαστε να την ακολουθήσουμε υποσυνείδητα ή συνειδητά.
          
   Οι εταιρίες μας έδωσαν ένα αέρα πιο εξελιγμένο. Πέρα από ελληνικές εταιρίες, υπήρχαν και ξένες. Αυτό σημαίνει ότι μας μετέφεραν την κουλτούρα τους και τον τρόπο με τον οποίο κατακτούν τους στόχους τους ως εταιρία. Ιδέες γύρω από τα κινητά, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν και πέτυχαν. Και πίσω από όλο αυτά κρύβονται οι λέξεις στρατηγική και intelligence. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ένα πολύωρο, αλλά διαφορετικό συνέδριο..

Ελισάβετ Καλαρούτη-Executive Marketing στο Skywalker.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου